Tuesday 16 August 2011

REVIEW::JALAN TUNKU ABDUL RAHMAN.

"tet...tet....tet.....tet.."._alarm jam yang gua kunci td lepas sahur berbunyi...
jam 8.20 am..
arggghhhh!!! gua malas nak hadapi harini..ikot hati gua nak tido sampai lusa..bangun makan jap pastu tido balik..
tapi terpaksa bangun jugak..tenyeh mata dan dalam posisi nak turun katil,
"tik"<--mesej alert gua..
kuar nama daus-dengan cool gua buka mesej dari membe gua kat kolej..
                                        "salam.tlg bg tahu yg lain XDE KELAS finacial arini k.
                                         kelas seperti biasa hari khamis.test pada hari khamis.tq"
                                          -miss ain-
gua punya hati time tu punya la eksyen..suka tak payah kabo la...
gua bangun mandi dan terus sarung shortpan, sarung baju,
pastu lepak depan TV....
ahhh...lain kali la gua sambung~entry depan gua tulis..keh..keh..keh..

No comments:

Post a Comment