Thursday 18 August 2011

BLOG

gua masih baru dalam dunia BLOG..
gua sebelum nie ada BLOG..
tapi gua dah tak aktif dah..
sebab BLOG lama cerita pasal jiwa-jiwa
gua buka BLOG ke-2 nie..

atas alasan apa orang ramai berBLOG..
nak glamor??
nak kongsi idea??
nak nampak urban??
nak duit dari hasil iklan??


masing-masing mempunyi sebab musabab sendiri..
bagi gua sebab utama gua buka BLOG, gua suka menulis.
tapi ini sajala standard gua menulis-takda metafora-takda struktur ayat yang mengancam..
tapi hakikat nya gua suka menulis..

BLOG gua bukan BLOG untuk orang serius-serius..
BLOG gua untuk golongan yang suka membaca dan golongan yang santai..
gua langsung tak kisah gua tak dak followers.
bagi gua kalau lu orang singgah baca tulisan-atau dalam bahasa yang lebih tepat taip-an gua..-gua dah ok!!
bonus bagi gua kalau lu orang senyum or gelak bila baca taip-an gua..

bila lu rasa nk senyum or gelak,
gua punya matlamat hidup tercapai
"buat orang hepi dan tak mennyusahkan orang"

No comments:

Post a Comment