Thursday 18 August 2011

REVIEW::JALAN TUNKU ABDUL RAHMAN 2 (dua)

*sambung yang entry sebelumnya
gua parking ngam-ngam depan tv..gua buka tv 3 time tu
ada iklan "360" cerita pasal kemeriahan jalan TAR( jalan tunku abdul rahman)..
hati gua terdetik~"gua belum ada songkok raya nie"

tanpa lengah masa, gua sarung kasut biru, galas beg hijau, pakai baju kelabu, shortpants hitam-nyaris-nyaris macam pelangi..
gua pun start la skuter gua yang banyak berbakti..

setengah jam kemudian gua sampai la jalan TAR..
pastu gua mula la berjalan sepanjang jalan TAR..
usha baju melayu, baju kurung, baju kebaya, baju t-shirt, mercun, air coke,songkok,
ada yang kaler hijau,biru,oren,kuning,putih dan macam-macam lagi..

sampai pertengahan jalan tu,gua dah penat-dalam hati dapat air tebu nie masyuk jugak..
nasib baik niat kat dada nie power lagi..
gua patah balik cari kedai songkok..
dapat songkok tinggi ala-ala orang menari zapin
terus gua bayar.....

tapi apa yang bestnya pasal jalan TAR nie
banyak giler pilihan, nasib baik gua bukan jenis kaki shoping,
tapi yang ta bestnya peniaga kat situ tak boleh kuatim sangat..
ape-pun JALAN TUNKU ABDUL RAHMAN adalah medan terbaik untuk menghabiskan duit bonus separuh gaji yang kerajaan bagi...
sah entry nie tak best langsung!!

No comments:

Post a Comment