Wednesday 12 October 2011

pengaruh bukan-bukan..

cerita ini di cerita oleh adik gua yang berada di kampung~


di sebelah rumah  gua ada sorang kanak-kanak berusia 4 tahun
nama beliau palujah~tu nama samaran-tapi dia gemar orang panggil dia KOK NGAH
kanak-kanak nie seorang yang comel...

cerita begini-minggu ibu beliau selamat melahirkan baby minggu lepas..
baby lelaki-dan mereka secara sebulat suara mendaftar nama baby itu atas nama "AMAR YASSIER"

petang td palujah datang ke rumah gua kat kampung nu...
dia berbual dengan adik gua..

"ibu tu letak nama adik dia tak sedap, macam nama penyanyi nasyid"protes anak kecil itu

adik gua reply " okla tu nama penyanyi nasyid.awat kok ngah nak letak nama apa?"

"kalau kok ngah kok ngah nak letak nama "CONAN""-

gua dengar cerita tu-gua terus geleng kepala..
ni semua salah astro ceria..
bagi PENGARUH YANG BUKAN-BUKAN...

detektif conan: si cilik yang cerdik nak mampus!

No comments:

Post a Comment